Wszystkiego Najlepszego przyjaciołom moim!

Wiem, wiem, zaniedbuję trochę ten blog, ale z ręką na sercu zapewniam, że nie wynika to z mojego lenistwa. Powodem takiego stanu rzeczy, jest chroniczny brak czasu. Znalazłem czas na świętowanie Dnia Kota z moimi futrzakami, ale już sił nie stało na wzmiankę o samym święcie.


Dzień Kota w domu kotów, psów i żółwia na doczepkę, był pełen wrażeń, smakołyków, nie kończącej się zabawy i wielkiej miłości. Przypomnę tylko, że każdy dzień powinien być świętem dla naszych zwierzaków. Bowiem na miłość zasługują one każdego dnia, bez względu na kalendarium. Wszystkiego najlepszego!

3 komentarze:

  1. Fajne zwierzaki, to parka? Mam Freda, kota ma 2,5 roku. Można go zobaczyć na www.fredoslaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Nie, nie są spokrewnione. Zaraz zaglądam do Freda;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To,że zwierzaki zasługują na naszą uwagę każdego dnia to święta prawda,ja nie mam kota ale za to mam wspaniałego terierka walijskiegoe pozdrawiam i zapraszam http://zdrowiemodaiuroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń